January 11, 2012

What I Got For Christmas | 2011




Bipa Plumping lip gloss - I bought it when I was in Wien/Vienna in December / még decemberben vettem Bécsben, szeretem a Bipa szájfényeket
MAC Bare Study Paint Pot - I got it from my mom, I absolutely love it! My first paint pot ever. / Anyukámtól kaptam és imádom :) az első MAC paint potom, gyönyörű.
Oriflame Wonder Lash Intense mascara - one of my favourite mascaras / az egyik kedvenc spirálom, most végre teljes méretben
Essence black crackle polish - már vagy 3 hónapja vadászom, és sehol sem lehet kapni



beautiful silver & black watch, I just love it :) I got it from my mom/ szépséges ezüst-fekete karóra, imádom, Anyukám nagyon eltalálta :D
Today, Tomorrow, Always perfume - my second Salma Hayek perfume, smells amazing :) got it also from mom / a második Salma Hayek parfümöm, szintén isteni illata van. Szintén Anyukámtól kaptam :)



Forever 21 red sweater - I love red & I love sweaters -> self-explanatory / imádom a pirosat és a hosszú ujjú felsőket :)
Forever 21 bow headband - I LOVE bows (thanks to my favourite anime character, I'll show him later) so I had to get it, looks pretty / imádom a masnikat (köszönet a kedvenc anime karakteremnek, később látni fogjátok )


Hellsing bag & mangas - if you haven't noticed yet, I'm a HUGE Hellsing fan, it's my all-time favourite anime/manga, so I was over the moon when I got myself a bag with my favourite character, Luke Valentine on it. /he is the blonde one/ (SEE THE BOW IN HIS HAIR,RIGHT?) / ha még nem vettétek észre, HATALMAS Hellsing rajongó vagyok :) , a legeslegkedvesebb animém/mangám, úgyhogy érthető okokból nagy volt az öröm, amikor megvettem magamnak a táskát a kedvenc karakteremmel, Luke-kal a tetején :)  /ő a szőke/ (látjátok a masnit a hajában,ugye?:D)

Anne Rice - The Vampire Lestat - a must have and a classic vampire book, my other vampire favourite besides Hellsing. You just need to read it if you haven't  :) / klasszikus és alapmű :) Eddig csak a filmekhez volt szerencsém, amiket imádtam, és most végre szert tettem erre a gyönyörűségre. Ha még nem olvastátok, feltétlenül ajánlom, akkor is, ha különösebben nem rajongtok a vámpírokért.

The Valentine Brothers - Hellsing

black boots - love them! / fekete bakancsok, imádom a bakancsokat!


What did you get for Christmas?
Ti mit kaptatok karácsonyra?

xoxo Evinde

4 comments :

  1. Juj, ezt a kék lakkot én is megkaptam, és akkorát csalódtam... :(
    Neked sem nagyon töredezik, vagy én csinálok valamit rosszul,esetleg gyártáshibásat kaptam? :-/

    ReplyDelete
  2. Nice gifts! I like this Oriflame mascara too! Aand I love the bow headband! :D

    ReplyDelete
  3. Those army-like boots are fucking FIERCE! >: D LOVE THEM. And duuuude Hellsing fan in da houseeeeee!! I loved the anime to bits! Lemme know how you like that black polish! It's a PAIN to find a good one with decent coverage that isn't plastic-like :C

    ReplyDelete
  4. @Natalie: thank you :D
    @Nani: yess I love them too >:] and yay for Hellsing :D I just posted a NOTD about the black crackle polish, I'm not impressed actually :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...