February 8, 2013

Haul: Rossmann, Müller outlet


As most of you know, January is a hectic month for the wallet, because a lot of brands are having crazy sales. Same applies to Essence and Catrice, I've already mentioned their clearance-fests they are doing every January and August. Let the photos speak!

Mint azt a legtöbben tudják, a január kritikus hónap a pénztárcának, hisz a legtöbb márka óriási akciókat, kiárusításokat tart. Ez az Essence és Catrice háza táján sincs másképp, bár ezt minden évben minimum kétszer elmondom, úgyhogy most nem is szaporítom a szót, beszéljenek a képek.



A pelyheskéből kettőt még teljes áron vettem, az Infinite Matt alapozóból egyet szintén, mert az ördög ugye sosem alszik.


Facebookon már említettem, de nagy valószínűséggel a Rossmannokban holnap kezdődik a Catrice kiárusítós party, a lakkjaik közül mind megy, érdemes most lecsapni azokra, amikkel szemeztek egy ideje.




I was lucky enough and got a chance to test the new Clump Defy mascara by MaxFactor.
A MaxFactortól is jött egy csomagom, voltam olyan szerencsés, hogy tesztelhetem az új spirált.



In the last few weeks, everyone went crazy over the fact that the only Müller outlet we have in the capital is having crazy sales on YSL, E.L. and Guerlain products. By the time I got there, there was literally nothing left, except for fragrances, NYX, Essence and Clinique products. I picked up a pretty NYX eyeshadow, and a Lolita Lempicka deo perfume, which I use as a regular perfume. It's a delish woodsy-sweet fragrance.

Az elmúlt hetek egyik őrülete volt a Müller outlet, ám mire én hétfőn odaértem, már semmi nem volt, leszámítva egy-két Clinique, Essence és NYX dolgot, na meg a parfümöket. Egy szép, rozsda színű NYX szemhéjpúder és egy Lolita Lempicka illat jött velem haza. A LL illatokkal körülbelül 4 éve szemezek, de borzasztó drágák. A fenti 10 ezer forintról volt leárazva egy ezresre. Az igaz, hogy ez hivatalosan parfüm deo, nem mintha így nem parfümként használnám, 3-4 órán át így is érezni. Nagyon kellemes édes-fás-erdős illata van.



Rossman is also having a nice sale at the moment, you can get Neutrogena lipbalms and Helia D BB creams for really cheap. There is a 25% off on all Max Factor products, so I picked up the regular size bottle of my beloved Angel Nails shade. The mini bottle I have will soon be empty.

A Rossmann is jó kis akcióval kedveskedik február 15-ig, a Neutrogena ajakápoló (SPF 4) 350 Ft-ba, a Helia D BB krém pedig 1400 Ft-ba kerül. A MaxFactor termékekre is 25% kedvezmény jár most, így megvettem az egyik kedvenc lakkom, az Angel Nails #55 árnyalat nagy verzióját is, hisz a mini már nem sokáig húzza.

What about your latest haul? Recommendations are welcome.
Ti mit vettetek legutóbb? Illetve mivel szemeztek?




6 comments :

  1. Ah annyi jót hallottam a pelyhes lakkról, de már sehol sem találtam, pedig fájt is rá a fogam....:((((
    Én is azért jól bevásároltam bár nem vettem ennyi mindent. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelyheske tényleg szép :) Továbbra sem értem, miért kellett mennie.

      Delete
  2. I have the violet essence stay all day shadows and I really neglected them at the begging, but now I've noticed that they look lovely on top of Essence eye shadow sorberts:) without them there are only lack of pigmention and non staying power..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they are pretty decent as colour bases :)

      Delete
  3. Én most New Yorkerben és Müllerben vásároltam be (nem outlet), Miss Sporty-tól NYC-n át áraznak lefelé szépen sminkcuccokat, úgyhogy vigyorgós arccal érkeztem haza a bevásárlásból :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. A boltosok is dörzsölgethetik a tenyerüket rendesen :D A mit sem sejtő blogger meg gyanútlanul beleugrik a leárazások tengerébe :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...