May 23, 2013

Maybelline Color Tattoo Review + Swatches!


Everyone knows about the infamous Color Tattoos, right? They are available for a year in my country, I took these photos a year ago. Better late than never, right?

Egy éve kaphatóak a Maybelline Color Tattoo krémes szemfestékek hazánkban, és egy éve várnak ezek a képek arra, hogy felrakjam őket a blogra. Jobb későn, mint soha, ezzel nyugtatom magam :).


The colour selection in here consists of 6 colours (gold, silver, black, purple and the shades above), we don't have easy access to the fun colours, which makes me sad.

Hozzánk csak 6 árnyalat jött be, külföldön az alapkollekcióban is több volt, plusz azóta már pár limitált kollekció is a boltokba került szebbnél szebb színekkel. Ebayen tudtok ezekből rendelni, 2500 forint körül vannak szállítással együtt.


They come in a glass jar with plastick lid, just like the MAC Paint Pots or the Catrice creamy eyeshadows. The consistency is aslo similar to the MAC and Catrice ones.

Üveg tégelyben foglalnak helyet, műanyag kupakkal, mint a MAC Paint Potok vagy a Catrice krémes szemfestékei. Állagra szintén erre a kettőre hasonlítanak.

35 On and on Bronze
20 Turquoise Forever


The shades I have are pretty and nicely pigmented. You can apply them with a brush or with your fingers, they are easy to blend. I use the blue one as eyeliner, I already posted a look wearing that shade. I've read that the purple one is not pigmented and patchy, so keep that in mind.

A két árnyalat, amiket megvettem, nagyon szép és pigmentált. Könnyen felvihetők ecsettel és ujjal is, és a széleket is könnyen elsatírozhatjuk. A kéket főként tusnak használom, nagyon régóta szerettem volna egy ilyen színű zselés tust. Sminket is láthattatok már vele. Csak a lila színűre panaszkodtak, hogy nem túl pigmentált és  foltos, ha felkenjük. 


As far as lasting power goes, they are really similar to MAC Paint Pots. They last up to 7-8 hours on the lid (both alone and set with eyeshadow). However, if you apply too much, they will more likely to crease.

A tartósságuk tényleg olyan, mint a MAC Paint Potoké, durván 7-8 órán át bírják a szemhéjon (önmagukban és szemhéjpúderek alatt). Ha túl sokat ken fel az ember, valószínű, hogy előbb fog meggyűrődni.

35 On and on Bronze (= Bad to the Bronze in the US)

20 Turquoise Forever

To sum everything up, I really like them. My only complaint is the colour selection. Until we get more shades here, I'll buy the Catrice ones, those are basically the same with more shades I like.

Alapvetően nagyon jó kis kencék ezek, tartósak, szép a színük, és sokkal olcsóbbak mint a Paint Potok. Az egyetlen, amit fájlalok, az a színválaszték. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy sokan szeretnénk, ha több szín is kapható lenne kis hazánkban. :) Addig is éljenek a Catrice krémes szemfestékei, bátran ajánlom azoknak, akik Color Tattoo minőséget szeretnének, más árnyalatokkal.

Do you have any of the Color Tattoos? Which is your favourite?
Nektek van Color Tattoo-tok? Melyik a kedvencetek?

~ Evinde

10 comments :

  1. Nekem eddig csak az On and on bronze van meg, de annyira szeretem, nagyon tartós, és rendkívül szép szín, gyors sminkeléshez ideális. Szinte minden nap ezt használom. :) Még az arany színűt szeretném kipróbálni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt én is nagyon szeretem, próbáld majd ki úgy, hogy egy pezsgő színű szemhéjpúdert kensz rá, együtt nagyon szép a kettő! :)

      Delete
    2. Köszi a tippet, feltétlenül kipróbálom! :)
      Amúgy ezek neked alappal vagy alap nélkül tartósabbak? Mert nekem az Artdeco alappal kicsit kopik a mélyítővonalnál. bár lehet, hogy én vagyok a hibás (túl sok alapot viszek fel vagy nem tudom :/).
      A bronzot önmagában szoktad használni vagy rá is kerül néha szemhéjpúder?

      Delete
    3. Szerintem alap nélkül tovább bírják, úgy emlékszem, hogy primerrel alattuk előbb gyűrődött nekem is. Általában kenek rájuk szemhéjpúdert, de ha sietek, önmagukban használom őket, körülbelül ugyanaddig bírják mindkét módszerrel. :)

      Delete
  2. régebben essence-ben is volt sok színű de már nem kaphatóak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen igen, meg is van mind :) Imádom őket! Ezek viszont nem száradnak ki olyan könnyen. Remélem, hogy visszahozza őket az Essence, új formulával vagy új csomagolással.

      Delete
  3. az on and on bronze-ot én is megvettem, és az egyik kedvenc krémes szemhéjfestékem <3

    ReplyDelete
  4. Pontosan ez a kettő van meg nekem is :) Az On and on bronze dobta meg magát leggyorsabban a napi sminkrutinomba :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...