November 25, 2013

Autumn In A Nail Polish Bottle | Barry M Copper


Today I'll show you my very favourite nail polish for autumn. Lots of photos after the jump!
Ma a kedvenc őszi lakkomról hoztam tesztet és sok-sok képet. 


Barry M Copper - the perfect nail polish for autumn

Barry M Copper

I saw OPI Warm and Fozzie on youtube in September, and I decided to hunt it down, or at least hunt down a dupe. I've read that Copper by Barry M is an exact dupe for it, so I was glad, because it is a permanent shade, and Barry M is available in my country. 

Említettem, hogy a lakk megvételéhez háttérsztori is jár. Pár hónapja láttam youtube-on az OPI Warm & Fozzie szépséges körömlakkját, ami pár éve a Muppets kollekció tagjaként látott napvilágot. Elkezdtem dupe-ok után kutatni, és első helyen a Barry M Copper árnyalatát dobta ki a kereső.

Barry M Copper - dupe for OPI Warm & Fozzie

There is a nice comparison post of these beauties, you can check it out here.

Egy összehasonlító bejegyzést is találtam róla, és tényleg, teljesen egyforma a két lakk. A hajszálnyi különbség az üveg fénytörése és az üveg alakja miatt látszik. Érdemes megnézni őket egymás mellett a körmön, teljesen egyformák. Itt megnézhetitek a bejegyzést. 

OPI Warm & Fozzie; Barry M Copper


There is a similar Butter London shade as well, and you'll find other similar colours too, but those are available in the US only, and I'm not from the US.

Egy hasonló Butter London lakk is piacon van, és ha nagyon beleássa magát az ember a keresőkbe, találni még pár hasonló árnyalatot, de az mind csak Amerikában kapható. 


I wanted to order Warm & Fozzie from eBay, but buying the Barry M was a cheaper and easier option. (~9$)

Azt terveztem, hogy eBayről rendelem meg a Warm & Fozzie-t, 2200 Ft körüli áron. Szerencsére pont akkortájt nyitott a Nailland standja, ahol a Copper is kapható. A weboldalon 1590 Ft az ára, de én biztosan emlékszem, hogy 1790-ért vettem a standnál. Még így is olcsóbban jutottam hozzá, mintha eBay-ről rendeltem volna.

Barry M Copper nail paint

Copper looks exactly the same on the nails as in the bottle. It is a foil finish bronze shade with multidimensional red, green and gold glass fleck shimmer. It looks like fallen leaves on your nails, it is stunningly beautiful and unique. 

Ez a lakk pontosan úgy néz ki a körmökön, mint ahogy az üvegben. Bronzos alapban kaptak helyet a multidimenziós arany, zöld és piros mikropelyhek, és az egész úgy néz ki, mint az őszi avar. Gyönyörű. Fólia hatású, ezért a kopás alig látszik rajta.

Barry M Copper nail poish

It is fully opaque in 2 coats, and lasts for a long time on the nails. I decided to change my nail color after 7 days of wearing it, and it only chipped on my index fingers. My index fingernails always flake, and so the flakes take away the nail polish with them. I'm pretty sure if you have healthy nails, it will last you even more than 7 days (with base and top coat, of course).

Két rétegben teljesen fed, és nagyon jól bírja a körmökön. Hét nap után döntöttem úgy, hogy lemosom, és csak a mutatóujjaimról pattant le a lakk egy hét alatt. Azokról is csak azért, mert a körmöm a mutatóujjaimon pelyhekben hullik, és így vitte magával a körömlakkot is. Egészséges körmön biztosan bírná 7 vagy több napig is lepattanás nélkül (alap és fedőlakkal, persze).


It is a must-have shade for Fall. Copper is such a unique shade, you'll look at your nails all day while wearing it.

Akár őszre, akár mindenkorra ajánlom. Egyszerűen mesés, hogy mennyi dimenziója van, és hogy mindig máshogy töri meg a fényt.


Would you wear it? What is your favourite nail polish for Autumn?
Kedvet kaptatok hozzá? Melyik a kedvenc őszi lakkotok?

~ Evinde

4 comments :

  1. Gyönyörűséges. *.* Nekem most ősszel a Catrice-tól a genius in the bottle a kedvencem, meg a moyra 99-es számú lakkja, bordó vagy sötétlila alapon. A barna árnyalatait is elkezdtem használni, pedig eddig nem volt rám jellemező. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Genius In The Bottle remek kis szín őszre, én is szeretem. :)

      Delete
  2. Ajajj, ez gyönyörű... Tényleg mesés, leesett az állam. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...